trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

3369 1

לא עושים ביטוח לפני שמשווים מחירים

הדרך הנכונה היום לרכוש פוליסה, היא לעשות השוואת ביטוחים בין כמה פוליסות.

שני כהן
מאת: שני כהן כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 17.12.2019 18:40
למה כדאי להשוות ביטוחים?

בעידן השקיפות של העולם הדיגיטלי, כאשר יש לכל מבוטח אפשרות לדעת מה מרכיב כל פוליסה, איזה חברות משווקות פוליסות מאיזה סוגים וגם מהן עלויות הפרמיה? חשוב מאוד וגם כדאי להשוות ביטוחים מסיבה אחת פשוטה אבל מאוד חשובה- ההשוואה הזו שווה לכם כסף. אתם יכולים לחסוך כסף אם תעשו השווה בין ביטוחים שונים. אבל כדי לדעת מהי הפוליסה שאתם צריכים, צריך להכיר את כל סוגי הביטוח ולדעת להשוות ביניהם. רוב הישראלים לא מבינים איזה ביטוחים יש להם, על מה הם משלמים? האם הם זול או יקר? וגם מהם הכיסויים של כל ביטוח. בנוסף לכך בגלל כל הסיבות הללו, להרבה ישראלים יש כפל ביטוחים, כלומר את אותו כיסוי בכמה ביטוחים והם משלמים כמה פרמיות על אותו כיסוי.

לשם מה כל זה?

אם תעשו השוואת ביטוחים תדעו בדיוק איזה ביטוח אתם צריכים? מהם הכיסויים שעליכם לשים לב אליהם בכל ביטוח וגם כמה כסף זה עולה בכל מקום ותוכלו לרכוש את המוצר הפיננסי הכי נכון ומתאים עבורכם.

איזה ביטוחים חייבים לעשות בחיים?

לא כל אדם חייב שיהיו לו את כל הביטוחים שבעולם, אבל יש כמה שהם בסיסיים וכל אחד צריך לדאוג שיהיו לו אותם. ביטוח בריאות למשל הוא ביטוח שמעניק שירותי רפואה מעבר לסל הבריאות הממלכתי ומעבר לביטוח המשלים - שב"ן. זהו ביטוח שיכול להבטיח לכם תרופות, טיפולים, השתלות, ניתוחים בחו"ל ועוד שירותים שחלילה אולי תזדקקו להם. אף אחד לא יכול לדעת מה ילד יום. אדם יכול לחלות, להיקלע לתאונה, לאבד את כושר ההשתכרות שלו וחלילה להותיר משפחה שלמה במצוקה כלכלית. בדיוק בגלל זה יש פוליסות ביטוח חיים אשר מכסות מקרים כאלה, וזה סוג ביטוח שצריך לעניין כל אחד. אבל צריך לעשות השוואת ביטוחים.

איך עורכים השוואה בין ביטוחים?

כאמור ביטוח הוא ביטחון לעתיד. לכן אם אתם מעוניינים שיהיו לכם כמה פוליסות שיכסו אתכם בתחומים שונים, וגם רוצים לדעת כמה אתם הולכים לשלם על כל אחד, או כמה אתם כבר משלמים על פוליסות ביטוח שיש לכם. מוטב שתיכנסו לאתר, תשאירו את הפרטים שלכם ותקבלו הצעות מכמה חברות ביטוח על סוג ביטוח מסוים. כך תוכלו להבין מה כוללת כל פוליסה, מה הדרישות שלכם וגם כמה זה עולה אצל כל אחת מהחברות.

הדרך הנכונה היום לרכוש פוליסה, היא לעשות השוואת ביטוחים בין כמה פוליסות. בעבר היה קשה לעשות את ההשוואה הזאת, הייתם נאלצים לעשות פגישות עם סוכן ביטוח ולבקש ממנו הצעות, היום אין קל מזה, בלחיצת כפתור והשארת הפרטים האישיים שלכם, תוכלו לקבל מושג כמה אתם אמורים לשלם, וגם לחסוך אולי אלפי שקלים בגין ביטוחים שאתם כבר משלמים עליהם אולי יותר מדי.

השוואת ביטוחי משכנתאהשוואת ביטוחי בריאות

האם המאמר עזר לך?
2עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.